Met een doeltreffende contentstrategie blijf je zichtbaar bij klanten en andere stakeholders. Het zorgt voor bezoekers op de website, levert relevante data op en het geeft je organisatie een duidelijk profiel. Een ding wordt vaak vergeten en is cruciaal: met relevante content inspelen op de actualiteit. Bureau Goed Verhaal helpt om actueel en maatschappelijk relevant te blijven. Snel schakelen, snel schrijven, snel publiceren.

Contentstrategie met flexibele ruimte
Met je contentstrategie heb je duidelijk je doelen en doelstellingen bepaald. Ook je kanalen en doelgroepen heb je goed in beeld. Vervolgens maak je een contentkalender, met inhoudelijke pijlers die belangrijk zijn voor je organisatie. Het ritme is duidelijk, de inhoudelijke onderwerpen ook, de content hoeft alleen nog maar geschreven te worden. Maar dan!

  • Dan verandert veel eerder dan gedacht wetgeving die superrelevant is voor je klanten.
  • Of wordt de wereld overvallen door een pandemie van ongekende omvang.
  • Of publiceert een prominente krant een artikel over marktontwikkelingen die in jullie sector spelen.
  • Of alles wat er zich maar in de buitenwereld afspeelt.

Actueel zijn = relevant blijven
Actueel zijn is cruciaal om relevant te blijven bij je doelgroep. Bureau Goed Verhaal helpt je daarbij.

Bureau Goed Verhaal:

  • Verdiept zich in je contentstrategie.
  • Houdt de marktontwikkelingen voor je in de gaten.
  • Komt met artikelideeën die inspelen op de actualiteit.
  • Gaat meteen aan de slag wanneer de actualiteit dat vraagt.

Meer weten?
Meer weten over contentcreatie met actualiteitsgarantie?